VÄLKOMMEN TILLBAKA

Hej på er, det var inte igår!
 
Jag har kommit in en period då jag tappat motivationen till - ja typ allt om jag ska va ärlig. Det är riktigt tråkigt och det som brukade göra mig glad och peppad har försvunnit. Därav tystnaden i den här bloggen, men jag hoppas att jag hittar tillbaka snart igen. Nu kan det ju bara bli bättre förhoppningsvis :-)
 
Idag är det iallafall fredag och jag har precis krypit ner under täcket efter att ha spenderat kvällen med Sofie. Vi har ätit tacos (inte så lite heller) och kollat på livesändningen av Ellegalan.  
Annars har jag jobbat i veckan och mer än så har det nog inte hänt.. Eller jo, jag var ju inne i stan i onsdags och hälsade på Emilia! Vi var hemma hos henne tillsammans med några utav hennes vänner och käkade middag, drack lite vin och hade det trevligt innan vi tog taxi mot Obaren följt av Oxid. Haha! :-) En väldigt rolig kväll - precis vad jag behövde. MEN, dagen efter....... fy fan! 
 
Jag sov i stan så passade på att åka förbi Erica dagen efter, tog mig kanske 1 timme att komma till henne då jag var tvungen att hoppa av två gånger, förstår ni hur dåligt jag mådde? Topp 3 värsta baksmällan i mitt liv. Det var iallafall mysigt att träffa syster, vi beställde hemkörning från tacobar (alltså jag veeeet, måste sluta älska tacos så mycket.....) pratade och hade de mysigt fram tills jag började må dåligt igen, och igen, och igen. 
 
Bra att jag kommer tillbaka till bloggen med världens mest ointressanta inlägg, haha!! Sorry. Har inga bilder från veckan heller så får bjuda på två random från kamerarullen.
 
Tack för mig! Puss
 
(null)
 
(null)